WP: Görsel Metin Editörü Sorunu



Wp Metin Editörü
Yeni yazı ekleme sayfasından (Admin panelindeki post-new.php sayfasından) yazı eklemeye çalıştığımda "Görsel Metin Editörü"nün çalışmadığını farkettim. Metin editörü HTML tabında açılmış ve "Görsel" tabı hiç bir şekilde çalışmıyordu. "HTML Metin Editörü"nde yazı yazılabiliyor ancak "Görsel Metin Editörü"nde yazı yazılamıyordu.

Bir sorun olduğu belliydi. Bu yüzden daha önce yaptığım değişiklikleri düşündüm. Fakat son zamanlarda yüklediğim bir eklenti veya yaptığım herhangi bir değişiklik yoktu. Daha sonra birkaç arama yaptım ve http://www.alialtugkoca.com/arsiv/wordpressde-editor-sorunu/ sayfasında bir çözüm yolunun olduğunu gördüm. Önerildiği gibi /wp-includes/js/tinymce/ klasörünü tekrar upload ettim. Ancak bende işe yaramadı. Yazı editörü eski haline dönmedi. Herhangi bir değişiklik olmadığını gördükten sonra ilk değişikliği düşünerek /wp-includes/js/ klasörünün tamamını yeniden upload etmeye karar verdim ve ettim. Bu ikinci değişiklikten sonra metin editörü normal haline döndü. Peki neden böyle olmuşun yanıtı http://www.alialtugkoca.com/arsiv/wordpressde-editor-sorunu/#comment-10460 sayfasındaki yorumda verildiği gibi servera virüs bulaşmıştır ve/veya klasördeki dosyalar silinmiştir. Yani eksik veya bozuk dosyalardan dolayı görsel metin editörü çalışmıyor olabilir.

wordpress logo
"Wordpress Zengin Metin Editör Sorunu"nu böylece çözmüştüm. Fakat  aynı sorun bir süre sonra tekrar ortaya çıktı. Metin editörü, HTML kısmına takılmıştı ve "Görsel Metin Editörü" yine çalışmıyordu. Daha önce sorunu çözdüğüm gibi dosyaları tekrar upload ettim. Fakat bu sefer düzelmedi. Düzelmemesine rağmen sorunun fazla üstüne gitmedim. Çünkü http://www.r10.net/2299532-post13.html sayfasındaki yorumu dikkate aldım ve söylendiği gibi sunucudan kaynaklanan bir problemin (sunucunun aşırı ram kullanımı ve load yükselmesi) olabileceğini düşündüm. Düşündüğüm gibi olduğunu anladım ve daha sonra zengin metin editörü kendiliğinden düzeldi.

Bunun dışında önerilecek, sorunu çözüme kavuşturacak yol olduğunu sanmıyorum. Ancak alternatif olarak wordpress için zengin metin editörü eklentilerini kullanmak soruna çözüm olabilir.

8 yorum:

habetrles dedi ki...

hmmm yazi baya ayrintili teker teker yapiyorum umarim benimkiside duzelir bu ram olayini nasil cozuldugunu anlayamadim biraz daha aciklarmisin...

admin dedi ki...

Ram kısmı sunucunla alakalı bir şeydir. Aşırı ram kullanımının olduğu zamanlarda bu problemi yaşayabilirsin. Sunucunun yoğunluğunun normale dönmesi ile de sorun kendiliğinden çözülür.
Bu konu hakkında host firmanla görüşebilirsin.

haberles dedi ki...

tamamdir oldu cok tesekkur edrim
Saygilar.

Berkay Şahin dedi ki...

Bende de vardı bu sordun hiç bir dosya ile çözemedim megersem Kullanıcılar>Profiliniz> Yazarken görsel metin editörünü kullanma Bu Kutucugu Boş Bırakınız!.

HitAccount.Net dedi ki...

Selamlar,

Arkadaslar burdaki çözümü görünce farkettim aslında tema icin js klasörüne attıgım quicktags yüzünden sorun oluyormus bu quicktags ı orjinali ile değiştirince sorun ortadan kalktı..

Teşekkürler..

by3xroot dedi ki...

"Berkay Şahin " biladerim allah razı olsun sorun aynen dediğin gibi saolasın.teşekkür ederim

burak dedi ki...

merhaba benım sıtemınde gorsel editoru kaybolup html ile göseriyor aslında onuda göstermiyor mause ile secitigmde yazılar belli oluyor ! tum sıteyı sıldım yenı wp kurdum ama ne goreyım sıfır kurudugum halde hala sitenın metin editoru yok ve merhaba dunya yazısını secınce yanı mavı oluyor ya yazılarda beyaz gozukuyor ve html selkilde ne yaptıysam olmadı nasıl bır cozum onerırısınız birden oldu sunucu ıle baglantıya gecıyorum bızden degıl ayzılımsal sizden diyorlar amma yeni eski surum hepsını hıc elemeden yukledıgım halde hala editor yok :S yardım edersenız cok sevınecegım.

can dedi ki...

sagol kardesim isime yaradi allah razi olsun

Yorum Gönder

 
Copyright 2009-2013 © trksh.org - Takip eden geride kalır.
Gizlilik
Teşekkürler bloggerthemes.net