Lipton'un -Her şeyi bilen kadın-ı


Lipton'un Yellow Label Tea ürününün tanıtım için bir web site yapılmış. Proje ise liptonun herseyi bılen kadın oyunu olarak hafızalara geçti. Her şeyi bilen kadın ise Şenay Gürler - Avrupa Yakası'nın Fatoş'u olmuş. Size sorular soruyor. Aklınızdakini bilmeye çalışıyor. Aklınızda uçuk bir şey tutmadığınız sürece ve sorularına doğru cevap verdiğiniz takdirde bilir. Farklı bir şey olmuş diye düşünüyorum. Alexa değerinin şimdilik 100k olduğunu görmek, bu projenin tuttuğunu veya tutacağını göstermektedir.

Lipton'un her şeyi bilen kadın oyunu

www.herseyibilenkadin.com
DÜZENLEME:
"www.herseyibilenkadin.com" sitesi yayından kaldırılmış, o yüzden oyun yüklenemiyor. Ancak “http://www.20q.net/” adresinden buna benzer bir oyuna(ama bunun görüntüsüz halidir) ulaşabilirsiniz.
Tebessümüyle, sıcaklığıyla, doğallığıyla Şenay Gürler doğru bir tercih olmuş. Bazı kişiler oyunun başındaki  "Ben her şeyi bilen kadınım. Her şeyi biliyorum, hem de 20 soru sorarak." sözünden hoşlanmayabilir diye düşünüyorum. Çünkü bu yüzden sitelerde ben işte şu kadar dakikadır deniyorum, hiç bilemedi, salak kadın gibi yorumlar gördüm. Gördüüüğümde de güldüm geçtim tabiki. Sonuçta amaç interaktif reklamcılık ile bir ürünün tanıtılmasıdır. Ben de merak ettim ve oynadım tabiki bu oyunu. TOP tuttum aklımda ve soruları doğru bir şekilde yanıtladıktan sonra bildi. Kağıda yazıp gösterdi :] İlk yapışımda bildi, ondan sonra 2-3 defa daha denedim ama bilemedi ki önemsemeden yaptığım için normaldir diye düşünüyorum. Bu sisteme benzer bir site daha vereyim: http://www.20q.net/. Burada yanlış tahmin yapılarsa bilgisayar kelimeyi yazıp karşılaştırıyorsunuz. Daha gelişmişi desem yeridir. Rabarba ise Lipton'a bu servisin videolusunu çok güzel bir şekilde tasarlamış.

Bu yazıyı yazmamın bir diğer amacı da RABARBA yani dijital devrin reklam ajansıdır. Sitelerini ziyaret edip projelerine göz atabilirsiniz. Ödül almış, çok güzel eserler var. Ben bu reklam ajansını Recep'in Tavuğu serisi ile tanımıştım. Kötü bir şekilde tanımıştım ( recepin tavuğu domaini konusu-bilenler bilir) ama gerçekten o da kaliteli bir proje idi. Tüm projelerinden dolayı tebrik etmek lazım.
Eğlenceli vakit geçirmek istiyorsanız deneyin derim. Geçirmek istemiyorsanız da deneyin, merakınız gitsin. En azından fikirlerinizi paylaşın :}

69 yorum:

sena sinem ünlü dedi ki...

bence çok saçma iğrenç birşey birde hoş sohbot robotlarını görseniz berbat birşey

melis dedi ki...

her şeyi bilen kadın çok kononuşuyo hiç bir şey bilmiyo

melisa dedi ki...

her şeyi bilen kadın çok çay içiyo dikatimi dağıtıyo aptal gibi davranıyo

şahibe dedi ki...

ama ben açamıyorumki konuşuyor diyorki hadi deneyelim ama ben çayımdan bir yudum alayım sonra diyor içiyor çayını ama bir türlü soru sormuyor

bişenk dedi ki...

sabahtan beri açmaya çalışıyorum açılmıyo lütfen birisi mesaj göndersin

nida dedi ki...

çok güzel ama kadın çok çay içiyo.....

rahime dedi ki...

bu kadar soru sorarsan dedemde bilir

edanur dedi ki...

yaaa bu açılmıyor ki nasıl oynasyalım,
biri birşey göndersin soru soruyormuş ama merağımdan çatlayacağım.

Sinem dedi ki...

ya niye açılmıyor bu site ya sinir oldum nasıl bir şey merak ediyoruz ama açamıyoruz bu ne ya.

yasemin dedi ki...

arkadaşlar bu oyun açılmıyor ki oynayalım.

admin dedi ki...

Site yayından kaldırılmış, o yüzden oyuna girilemiyor.
Ancak "http://www.20q.net/" adresinden buna benzer bir oyuna(ama bunun görüntüsüz halidir) ulaşabilirsiniz.

kendi dedi ki...

bu nasıl oyun la açılmıyo bişey

sıla dedi ki...

bence doğru sen dedinya o olmuyorrrrrrrr!!! :(
site demek istedim.

melike dedi ki...

çok gıcık oldm yaa açılmıo nası açılcanı da bilemedim deliricm

buse :D dedi ki...

ben bikere oynadım yanlış bilmişti ama

ahsen gökçe dedi ki...

açılmıyor.sinir kaptım yaaaaaaaaaaaaaaa.

sinem dedi ki...

2 saaatte açılmadı gitti

işim dedi ki...

hayır arkadaşlar ben bu oyunu geçen sene oynadım. ama lipton un kendi sitesinde ... ama şimdi ben de denedim açılmıyor... :(

neriman bilah dedi ki...

site kapanmış oyunu oyniyamadım

ama ben daha önceden oynamıştım...

pelinsu cix dedi ki...

iğrenç hiç birşey bilemedi çokta tınnn

çağrı dedi ki...

atma atma atma atma atma atma atma atma

hava dedi ki...

çok güzel çok beğendim
tabi site kapanmış kaç aydır ama ben daha önce oynamıştım
çok şanslıyım önceden açsaydınız sizçok bilmişlersiniz bişe anlamıyosunuz deli misiniznesini hemdeşu sena sinem ünlü aman oçok konuşsun bende siir oldum ona bakılırsa

gamze dedi ki...

oyun açılmıyor bunun açıklamasını yaparmısınız

deniz dedi ki...

Bir biliyor bir bilmiyor nasıl bi herşeyi bilen kadın bu?

nupelda dedi ki...

of bu ne biçim bi site bi türlü açılmıyor :(

aykut dedi ki...

manyak lan bunlar açılmıyo bura30 saattir

bekliyorum lan
açılmıyo

tahta kemik dedi ki...

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh çaya bak beeeeeeeee

demo dedi ki...

acccccccılmıııııoooooooooooo

tuğçe dedi ki...

ya ben daha önce oynadım oyun çok gzelde değil çok kötüde değil şimdi açılmıyor anlamadım kapatılmış deniliyor...

reyhan dedi ki...

uyuz oldum acılmıo ama ben önceden oynamıştımlütfen acılllllllllll

dilara keserogğlu dedi ki...

bu ne be gıcık oyunu kapatalım daha iyi acılmıyor ya alllahım salak oyun
+
hiş oyunbile degil

melis dedi ki...

ben 1 saattir bekliyorum sıkıldım bir daha bu siteyi açmam

tatlı elif dedi ki...

bence çok güzel oyun ama hiç açılmıo biraz sinir oldum ama ben oradaki kadını çok seviyorum

gülce dedi ki...

ya gıcık kaptım açılmıyo bikeresinde oynadım ama bu sefer açılmadı

zeynep dedi ki...

bence çoooooooooooooook güzel yani

ekin dedi ki...

bncede çok gzl bn geçen sene oynadım :) ama burda açılmıyoooo? gıcık oldum valla ama bn oynamıştım *** <3

buse dedi ki...

bu sıte ne yaaa iki saattır beklıyorum açılmıyor bu neyAA eskıden yazınca hemen açılıyodu=(((( bu ne ya bu sıteyı şikayet edıceğim=((( gorursunuz

fancy bet dedi ki...

en başta konuşan kızlar size diyorum ben ce olan o değil çok da konuşmuyor hemdfe çok güzel tabi sizin söylediklerinize saygı duyuyorum ama bence öyle DEĞİL!!!

fancy bet dedi ki...

hem açılmıyor diyorsunuz admin orada size siteyi söylemiş boş yere niye canınızı sıkıyorsunuz
+
inanamıyorum ilk defa yorumlarım bir siteye hemen olaşıyorrrr heheyyyyyyyyyyyyyyytttttttttttttttttt

asya dedi ki...

ben bu oyunu nerdeyse 1000 kere onadım şimdi açılmıyo yaaaaa

parsali dedi ki...

arkadaşlar lipton şeyi geliyo caya tıklıyom sonra bekliyom glemiyo kadın neden ki acamıyom herşeyi bilen kadını

esra dedi ki...

valla bukadın hiçbi4rşey bilmiyo

rajna dedi ki...

açılmıyor

esra dedi ki...

gerçekten bu oyun açılmıyor

forfet gerty dedi ki...

Offf yhaa niye açılmıyor bu..... sadece bu site değil bütün siteler açımıyor OFFFFFFFF

arifcan dedi ki...

ben bunu önceden oynadım hiç birşey bilmiyor

zeynep uğurlu dedi ki...

yahuuuuu bu şey açılmıyo ya ben bunu 1000000000 kere oynadım ama şimdi açılmıyo bu nasıl iş yaaaaaaaaa.

beyza dedi ki...

keşke kapanmasaydı ben bu oyunu çok seviyordum ve şenay gürleri de çok seviyordumkapanması çok kötü oldu

hatice dedi ki...

ya nie açılmıooo

ela dedi ki...

bu şey yarım saattir bekliyorum açılmıyor

ezgi 03 dedi ki...

bu nasıl oyun yağğ.kesin bi foyası vardır.zaten sallama çayı hiçde sevmem.ne ucube kadın vıdı vıdı
konuşuyor öğle zor sordum ki bilemedi italyada pizzaları karayipde emileri battı.haaaaaaa popopopoli popoli popola nooldimors oldi

BAŞAK dedi ki...

BU NE BİÇİM BİR OYUN BİR TÜRLÜ AÇILMIYOR

hilal dedi ki...

nasıl açılıyo hiç sevmedi iğrenç

rumeysa dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİR OYUN. AKLIMDA TUTTUĞUM HER ŞEYİ BİLİYOR.BU YÜZDEN BU OYUNA HAYRANIM.

deniz dedi ki...

yaaa bu açılmıyo :(

ayşa dedi ki...

açın oyunu

abdullah01 dedi ki...

ben acıyorum oyunu lipton çıkıyor resimleri oma açılmıyor

ezgi 07 dedi ki...

keşke açılsa 1 kere oynadım ama bi daha açılmadı

damla dedi ki...

kardeşimin adı ne

yiğit dedi ki...

açılsana şu oyunu açmak ne zormuş

yiğit dedi ki...

oooooooooooooooooooffffffffffffffffffffffffffffff

elif dedi ki...

ya u oyun gzel ama kadın çay içmekten bıkmadımı ben o kadar içsem altıma işerdeim yani normal olarak :)

elif dedi ki...

kadın gzel ama çok çay içio ben olsam gece altıma işredim

atomik dedi ki...

nasıl açılıyo bu ya

melis dedi ki...

cok guzel ama oyun cikmiyor cikan bir site varsa arkadaslar bana soyleyin lutfen :(

KÜBRA BALA dedi ki...

Ben herşeyi bilen kadına bayılıyorum........

gülhan üstüner dedi ki...

ÇOOK GÜZEL BİR OYUN..........

şevval dedi ki...

ya açılmıyor ki bu oyun

hadisem aşkım dedi ki...

ya bu oyunu oynıyanlar söylesin hangi sitede aynısı açılıyo da oynıyalım aslında ben bu oyunu birkez oynadımda bilemedi bitane var ama o da akıllı çay bardağı söyleyinde oynıyalım

Yorum Gönder

 
Copyright 2009-2013 © trksh.org - Takip eden geride kalır.
Gizlilik
Teşekkürler bloggerthemes.net