Sivilceler için Tetradox ve Acnelyse kullanmaya başladım


Konu yüzümdeki sivilcelerdi. Bir şey yapma, dokunma, sıkma onlar geçer diye diye malesef geçmediler.Bir, iki senedir yüzümde sivilceler var. Bu süreç içerisinde resmen sivilceli bir yüze sahip olmaya alıştım.

Sivilceli Yüz
Ergenlik sivilceleridir, gelir geçer dedim. Doğrusu o kadar da önemsemedim, dert etmedim yüzümdeki sivilceleri ve daima pozitif olmaya çalıştım. Ancak belli bir süreden sonra sivilce kremi kullanmaya karar verdim. Çünkü "sivilceli bir yüze sahip olmayı kim ister" diye düşündüm. Sonrasında da cevabı verdim: Tabiki ben de istemem.

Sivilcelerden derhal kurtulmak istedim. Daha önce Imex, Aknilox kullandım. Faydalarını tam olarak gördüğüm söylenemez. Sivilceleri bir gün kuruttular ama diğer gün sivilceler tekrar çıkmaya, aktif olmaya başladılar. Benim için bu iki krem, kalıcı ve etkili bir çözüm olmadı. Bunun sebebi belki de bir cilt doktoru kontrolünden geçmeden sivilce kremi kullanmış olmamdı.

Şimdileri çok saçma gelen birkaç şey daha denemiştim; yok kilmiş yok zeytinyağlı bir şeymiş yok yoğurtmuş, sirkeymiş. Tabiki bunlarla da çözüm yoluna ulaşamadım. Sivilceler için bu tür şeyler uygulamanızı önermem. Çünkü kesinlikle doğru ve etkili bir çözüm yolu değildir. Bunun yanında cildinize zarar da verebilirsiniz.

Sivilcelerim için adam akıllı bir tedavi yöntemi bulamamam beni sinir etmeye başladı. Yüzümdeki sivilcelere karşı verdiğim mücadelenin başarısız olması sivilcelere karşı olan nefretimi arttırdı. "Baby Face" olarak bilinirdim ama bir anda yüzüm değişti. Yakın çevremin, arkadaşlarımın sık sık bana bunu hatırlatması ve tavsiyelerde bulunması beni bu mücadelenin içine daha çok itti. Nihayet sivilcelerin gerçekten sinir bozucu bir şey olduğunu sonradan anladım.

Tetradox ve Acnelyse
Sivilce mücadelemde ikinci bir karar daha almak zorunda kaldım(ilki krem kullanmaktı). Alınması gereken öncelikli kararı, biraz geç aldım ama sivilcelerden kurtulma umudum her zaman oldu. Bu karar, bir cilt doktoruna gitmekti. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine onun daha önce gittiği bir hastaneye gittim. Doktor, inceledi ve güzel güzel anlattı. Sivilcelerim ne çok şiddetli ne de hafif şiddetli imiş. Bir hap yazacağını ve hap tedavisi ile birlikte krem de yazacağını anlattı. Ancak ilaçları yazmadan önce bir kan tahlili yaptırmamı söyledi. Yaptırdım ve kan tahlili sonucuma göre bir krem bir de hap yazdı: Tetradox ve Acnelyse.

Hap olarak kullandığım Tetradox'u günde bir defa tok karnına alıyorum. İnternetten edindiğim bilgilere, okuduğum yorumlara göre de faydalı olacağına inanıyorum. Umarım öyle olur. Tetradox kapsülü ile ilgili olarak sonraki tedavi tarihine kadar bir takım yargılarda bulunmuş olurum.

acnelyse krem
Acnelyse kremini akşam kullanıyorum. Her akşam yatmadan sürmem gerekiyor. Ancak doktor, bu kremi nasıl kullanmam gerektiği konusunda uyardı. Kremin yan etkileri görülebiliyormuş. Bunların başında ciltte kızarıklık, hafif alerji geliyor. Açık tenli olduğum için bende görülme ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi. Bunu azaltmak için doktorun demiş olduğu gibi "birinci gün sürüp yarım saat bekledikten sonra yıka; ikinci gün sürüp 45 dakika sonra yıka; üçüncü gün 1 saat" şeklinde her gün biraz daha kalmasını sağlayarak kullanıyorum. Acnelyse kremi hakkında "ekşi sözlük"teki girdileri okuduktan sonra bu kremi kullanırken dikkatli olunması gerektiğini anladım ve doktorun söylemiş olduğu bu yöntemin cildi alıştırma veya cildin ne tepki vereceğini anlamak açısından önemli olduğunu düşündüm.

Sonuç olarak, sivilce mücadeleme Tetradox hapı ve Acnelyse kremi ile sağlam bir ivme kazandırdığıma inanıyorum. Bir buçuk ay sonraki ikinci tedavime kadar da olumlu etkiler almayı umuyorum.
Tetradox ve Acnelyse kullanmaya devam - trksh.org (bknz)

8 yorum:

tuğba dedi ki...

ya sonucu haber verirmisin nasıl oldu. bende aynı şekilde kullanıyorum sonuçç alamadım 1,5 ay oldu:(

admin dedi ki...

@tuğba
Şu yazıyı okudun mu bilmiyorum ama orada ilk bir buçuk ayımla ilgili birkaç şey yazmıştım:
http://trksh.org/tetradox-ve-acnelyse-kullanmaya-devam.html

Bu ay üçüncü ayım olacak. Bir sonraki tedavimden sonra da sivilce tedavimle ilgili tecrübelerimin üçüncü yazısını yazacağım. İkinci bir buçuk ayımdan genel olarak bahsedecek olursam şunları söylemek isterim: Yüzümde hafif soyulmalar oldu. Görenler, soyulmaların cildimin yenilendiğinden kaynaklandığını söylüyor. İlacın olumlu etkilerini yavaş yavaş göstermeye başldığını söylemek mümkün.

İlacın etkisinin geç görüldüğünü bilmeni isterim. Genelde altı aydan önce ciddi bir sonuç alınamıyormuş. Önemli olan tedavinin düzenli bir şekilde ve bilinçli olarak sürdürülmesidir.

kadir26 dedi ki...

s.a arkdaşlar 26 yaşımda olmama rağmen akne problemim var birde iz acnelyese yi kullandım çok iyi bir krem açık tenli olduğum kızarıklık oluşyordu derilerim yüzülüyordu ama 1 veya 3 gün sürüyor sonra derilerim rahatlıyordu ve gün gectikçe cildim düzeliyordu size tavsiyem kafanıza takmayın e stres yapmayın eninde sonunda krem faydasını göstercek ii akşamlar acil şifalar dileirm size

kadir26 dedi ki...

çünkü bu krem derinizi yeniliyor kendi doktorum kendim oldum ve hiç bir zaman ümid kesmedim geçtiktikten sonra yüzüme bakmaya başladım her gece dove cream barla yıkadım şimdi güzel bir cilde sahip oldum siz siz olun pahalı jellere para vermeyin çünkü ben jel kullandım ama faydassını görmedim tekrardan iii akşamlar acil şifalar ve dilerimki çok güzel bir cilde sahip olusrunuz ii akşamlar

sivaslıcan dedi ki...

arkadaşlar ben ikisinide kullandım. gerçekten on numara bi ilaç bunlar. kullanın tavsiye ederim. bi yan etkisini görmedim. günde tok karnına aldım iy igeldi. ter temiz oldu. beni görenler şaşıryor gerçekten. kafamdanda ıkmıştı geçirdi. deneyin faydası olacak. ben mutluyum sizinde mutlu olamnızı isterim çünkü sivilce berbat bir şey.

ercan dedi ki...

BU KREMİ BANA YAZAN DOKTOR 25 YIL ÖNCE DERMATOLOJİNİN BİLİNEN PROF.LARINDAN BİRİYDİ.HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.42 YAŞINDAYIM YÜZÜMDE KALICI KIZARIKLIK OLDU.TRAŞI ÇOK ZOR OLUYORUM.VE BU İLAÇ HALA SATILIYOR.BOL KAZANÇLAR.

Nesli4258 dedi ki...

Bende tetradox ve benzalin kullanıyorm bir hafta oldu.faydasını tam olark anlayamyrm biraz yüzüm soyuldu devam ediyorz baklm..bide gözenklerim var benim onlar için ne yapabilirm..

eylül dedi ki...

allah belasını versin bu kremiiiii çıkaranın suratımı berbat etti sokaga çıkamaz oldum yanık gibi gözüküyor suratımdaki kırmızı benekler siz siz olun kullanmyn

Yorum Gönder

 
Copyright 2009-2013 © trksh.org - Takip eden geride kalır.
Gizlilik
Teşekkürler bloggerthemes.net