18 Ekim 2010 günlerden Pazartesi


Günlük tutmayı pek sevmem ama nedense bugün günlük yazasım geldi. Şöyle bir baktım arşivlere daha önce sadece bir kere yazmışım (Yine bir pazartesi günü: 15-haziran-2009-gunlerden-pazartesi). Bundan sonra düzenli olarak yazamasam da ayda birkaç kere yazmayı düşünüyorum.

~ Hafta başı olduğu için günlüğün ilk bölümü malum, sabah 8 - akşam 5. Çalışıyoruz-okuyoruz bakalım, nereye kadar.

~ Eve gelir gelmez ilk işim mutfaktan gelen mis kokuları içime çekmek oldu. Kendime geldikten sonra televizyonun başına geçtim. NTVSpor'u izledim. Kanalları turladım.

~ Televizyon turundan sonra doğruca bilgisayarın başına, ya allah. Gündemi takip etmek şart. O yüzden "neler olmuş, neler oluyor" dememek için öncelikle haberlere göz attım. Daha sonra takip ettiğim birkaç bloga bakma fırsatım oldu.

- Haberlerden aklımda kalanların başında "12 Dev Adam’ın primleri yattı" oldu. Dünya ikincisi olduğumuz günün ertesinden beri tartışılan bir konuydu. Primin 28 milyon olacağı açıklandıktan sonra daha da tartışıldı. Primden antrenör, menejer, oyuncu kadurosu, idari kadro, takımdan çıkartılanlar olmak üzere takımda çalışan toplam 29 kişi yararlanmış. Ayrıca bankaya yatırılan paralar üzerinden yüzde 10’luk bir bölüm Eğitim Gönüllüleri Vakfı, Türk Kanser Derneği, Lösemili Çocuklar Vakfı, Engelliler Vakfı ve Mehmetçik Vakfı arasında pay edilmiş (Primden kime ne kadar düştüğünü merak ediyorsanız buraya bakabilirsiniz: http://www.hurriyet.com.tr/spor/basketbol/16072838.asp). Güle güle harcasınlar, ne diyelim artık.

- Haberler arasında dikkatimi çekenlerden biri ise "Dünyanın en güçlü 25 ekonomisi" başlıklı haber idi. Habere göre klasik sanayileşmiş ülkelerin aksine gelişmekte olan ülkelerin dünya ekonomisindeki ağırlığı artmaktaymış. Ayrıca ülkelerin dünya ekonomisinden aldıkları, alacakları tahmini paylar adı altında bir liste oluşturulmuş ve Türkiye 16. sırada görünüyor (Merak edenler haberle ilgili detaylara buradan bakabilir: http://www.haber7.com/haber/20101018/Dunyanin-en-guclu-25-ekonomisi.php). Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum artık.

~ Mis gibi bir akşam yemeği yedim. Daha sonra uzun süredir zaman ayıramadığım blogun işleriyle uğraştım. Yeni temanın Türkçeleştirilmesi ve biraz düzenlenmesini için de vakit harcadım.

~ Akşam haberleri, o program bu program derken zaman geçiverdi ve hafif bir uyku bastı. Günün final vuruşunu Tübitak - Popüler Bilim Kitapları'ndan Yunan ve Roma Mitolojisi'ne göz atarak yaptım.

~ Erken sayılacak bir saatte yattım, uyudum.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright 2009-2013 © trksh.org - Takip eden geride kalır.
Gizlilik
Teşekkürler bloggerthemes.net