Kafama top çarptı


Kafaya top çarpması, insanı hayattan soğutan şeylerden biridir herhalde. En azından o an için bunu söylemek mümkündür. Özellikle bu durum bir topluluğun içinde başınıza geldiyse, vay halinize...

Çok şükür kafama top çarptığında kendimi rezil olmuş gibi hissedeceğim bir ortam yoktu. Öyle bir his duymadığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Ama aynı rahatlığı "acı duymadım" derken gösteremem. Çünkü top öyle bir şiddetle geldi ki kendimi direk yerde buldum. Abartısız olarak iki, üç dakika yerden kalkamadım. Emin olun ki rezillik duygusu bunun yanında bir hiç.

Neyse ki kafaya top çarptığında ne yapılması gerektiğini bilenler vardı. Sağlık görevlilerinden bahsediyorum. Bir süre yerde kaldım. Daha sonra soğuk suyla yüzümü yıkadım. Topun çarptığı kısma soğuk suyu boşalttım. Ensemi soğuk suyla ıslattım. Bir iki dakika sonra kendime gelmiştim. Artık kafamda yıldızlar uçuşmuyordu.

Kafaya Top Çarpması
İşin komik tarafı şutu kafama gelen kişi, takım arkadaşımdı(Daha önce bir antremanda şutunu yine kafama yemiştim, acısını hiç unutmuyorum). Şutu çektiğinde aramızda üç, dört metre mesafe bile yoktu. Şutla alakasız bir pozisyon olmasına rağmen şutunu çekmeyi başardı. Arkadaşımın sert şutlarıyla ünlü olması ve maçın daha başında bu olayın başıma gelmesi işin en acı kısmıydı. Kısacası oyun içinde olabilecek talihsizliklerdendi. Talihsizliğime rağmen maçı üçleme(hat-trick) yaparak bitirdim.

Benim için hiçbir zaman unutmayacağım, daima sevgili arkadaşımı hatırlayacağım bir anı oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright 2009-2013 © trksh.org - Takip eden geride kalır.
Gizlilik
Teşekkürler bloggerthemes.net