15 Haziran 2009 günlerden Pazartesi

~ Her zamanki gibi erken kalktım ama acayip yorgundum.

~ Güç toplamak için kahvaltı yapmadan kendime portakal suyu sıktım. İçtikten sonra biraz daha uzandım.

~ Saat 10 gibi tekrar kalktım ve kahvaltımı nihayet yapabildim. Kahvaltıdan sonra saat 12'ye kadar TV karşısında vakit öldürdüm. Bilgisayarı açamadım çünkü kota almış başını gitmiş :]

~ Saat 1'de çarşıya çıktım. Yaz o kadar sıkıcı geçiyor ki kurslar başlayana kadar kitap okuyayım dedim. Ve daha önce arkadaşımda okumaya başladığım ve çok hoşuma giden bir kitap vardı. 4.bölüme kadar okumuştum. Hem alıp devamını okumak hem de kitaplığımda bulunsun diye aldım. Kitabın adı Sarıkamış/Beyaz Hüzün. Yazarı İsmail Bilgin. Tarihi sevenlere tavsiye ederim. NT'den çıktıktan sonra bir şeyler atıştırmak için bir yere girdim ama adına bile bakmadım.

~ Orada yediğim simit+ayran ile açlığımı yatıştırdım eve kadar. Pastaneye girerken bir kadın çocuğunu kaybetmişti herhalde. Pastanedeki birine soruyordu. Umarım bulmuştur. Kalabalıkta, sıcakta 10 yaşındaki çocuk ne yapsın, sahip çıkmak gerekiyor.

~ Sıcakta hiç bir yeri gezecek halim yoktu doğruca otobüse atladım ve eve vardım. Biraz rahatladıktan sonra kitaba kaldığım yerden başladım. 5.bölüme kadar okudum. Kitabı incelerken aynı yazarın Elveda Balkanlar diye bir kitabını gördüm. Bunu bitirdikten sonra ona başlayacağım. Aslında biraz ters oldu çünkü önce Balkanları sonra Sarıkamış'ı okumam gerekiyordu.

~ Yaz sıcağında her zaman içtiğim Nestea Cool'dan iki tane aldım. TRT 1'de Brezilya-Mısır maçını izlerken kana kana içtim.

~ Akşam yemeğini yedikten sonra Elveda Rumeli'nin Sezon Finalini ilgiyle izledim. Film biter bitmez de uyudum. Çünkü bugün geçen haftaki yaz günlerine göre biraz hareketli geçmişti ve yorulmuştum.