e-Okul Veli Bilgilendirme Sistemi Hakkında



e-Okul Açılmıyor
e-Okul, e okul ... Yeni ve güzel bir sistem. Teknolojinin ve internetin gelişmesine ayak uydurmak için, öğrencilere kolaylık sağlamak için gerçekten güzel bir şey. Ne var ki öğrenciler bu sistemi kendilerine en çok lazım olan zamanda kullanabilseler. e-Okul sistemine girememekten bahsediyorum. Girip de Not Bilgisinin bulunmamasından bahsediyorum. Not Bilgisi şu an teknik açıdan iptal edilmiş olabilir, bilemiyorum ama konu o değil.

Koskaca Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülüyor. Ve kim olursa olsun böyle bir projede anlık 100 bin kişinin bakacağını bilmesi lazım ki ona göre önlem alınmalıdır. Aynı anda binlerce kişi yüklenince doğal olarak sistem kaldırmaz. Ama herhangi bir şekilde bir çözüm yolu bulunup halledilebilir bir şeydir. Bu sorun geçen sene de vardı. Bu zamanlarda e-okul kullanılamıyor, açılmıyor, hata veriyor vs. Umarım bir çözüm yolu bulunur. Yoksa bu sistemin bir amacı kalmaz. Geçen sene yanılmıyorsam, öğrenciler karneyi aldıktan sonra bakabildiler. Bence bunun da bir önemi yoktur. Sizce?

e-okul veli bilgilendirme sistemi
Ve hatırlatmak istediğim başka bir konu var.  e-okul sistemine giriş yaparak;  ders notlarınızı, devamsızlıklarınızı, sözlü notlarınızı sadece MEB'in sitesi olan e-Okul İlköğretim Veli Bilgilendirme Sistemi adresinden öğrenebilirsiniz. Bunun dışında başka bir adresten öğrenme şansınız malesef yoktur. İşin en acı tarafı da burasıdır. Bu yüzden bu adresi sürekli takip etmeniz gerekir.

Benim anlamadığım nokta ise şu: Böyle bir aksaklığın olmasına rağmen MEB tarafından geçen sene ve bu sene hiçbir açıklama yapılmadı. Veya önlem alacaklarına dair bir hareketlilik, bir şey göremedim. Umarım siz de benimle aynı görüştesinizdir. MEB'in bu e-okul sistemine en yakın zamanda bir çözüm yolu bulmasını, öğrencilerin ve velilerin bu mağduriyetten bir an önce kurtulmasını temenni ediyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright 2009-2013 © trksh.org - Takip eden geride kalır.
Gizlilik
Teşekkürler bloggerthemes.net