Sürekli baş ağrısı, göz sorunu ve kusma


Hava güzeldi. Ne soğuk, ne sıcak. Az biraz esiyordu. Ne güzel hafta sonu, arkadaşlarla güzel bir maç yaparız - bu maksatla evden de uzaklaşırım, dışarı çıkmış olurum dedim. Demez olaydım. Havanın güzelliğine dalıp üstümde kısa kollu ile maç yapmaya çıktım. Üzerime başka bir şey de almamıştım ( Allah'tan altıma şort giymemişim ).  Futbol sahasına giderken de aklımdan geçirdim " Kesin hasta olacağım, üşüteceğim." diye.

Öğleden sonra saat 4-5 gibi başladık, akşam saat 7-8 gibi bitirdik. O saatte rüzgar esmeye başladı tabiki. Alımımı aldım. Eve gidene kadar ter üzerimde kurudu, burnumu çekmeye başladım.

Baş ağrısı
Eve geldim, sıcak bir duş aldım. Üşümeyim diye de saçımı iyice kuruttum, kafama da bereyi taktım. Her yerim ağrıyor. Belim kopacak gibi, dizlerime ağır bir yük binmiş adeta. Biraz televizyon izleyim dedim ve geçtim TV'nin başına. O sırada da Stadyum programı rasgeldi. Galatasaray - Ankaragücü maçının özeti vardı. Maçı izlemeye başladığımda net göremediğimi farkettim. Tam bulanık da görmüyordum, yansıyormuş gibi oluyordu. "Işıktan mı acaba, Allah Allah" dedim ama yok gözlerim ağrıyordu. Tabi bu sırada başım da durmuyor. Şiddetli bir ağrı ve sürekli bir baş ağrısı idi.

En iyisi yatayım dedim. Bir iki saat uyumuş olmalıyım ki saat 11 olmuştu. Uyku sersemiyim. Bir oraya bir oraya dolaşıyorum. Geçtim mutfağa ağzım tatlansın bari diyerek bir portakal yedim. Aslında portakalı- kusayım da rahatlayayım - diye de yedim diyebilirim. Yoksa geçmezdi bu baş ağrısı. 10-15 dakika sonra birinci kusma eylemim gerçekleşti. Bundan sonra birazcık rahatladım. Kısa süre sonra yine başladı. Hiç geçmeyecek mi diye düşünürken uykuya dalmışım. Uyandığımda şikayetlerim devam ediyordu. Bir kere daha kussam rahatlayacaktım. Kusmak için kahve-limon içtim. Kahve limon iyi geldi ve çok istediğim ikinci kusma eylemim de gerçekleşti. Bundan sonra gerçekten ciddi manada kendime geldim. Biraz balkona çıktım ve hava aldım, gittim-yattım.

Sabah kalktığımda baş ağrım yoktu. Sadece ani hareketlerde ve kafamı sallayınca başım ağrıyordu. Bunun dışında bir şikayetim yoktu. Kahvaltıdan sonra Benical içtim. Beni kendime getiren başka bir etken oldu diyebilirim Benical. Akşama doğru kafamı sallayınca ağrıyan başımın ağrısı da geçti, çok şükür. Çok felaket bir şey gerçekten. Şu an o haftasonundan bende kalan sadece maç sonrası yorgunluk. Baldırlarım ağrıyor te o ka. Tam hastalığa çevirmeden kurtuldum bir nevi direkten döndüm. Ama o akşamki serüvenlerim anlatılmaz ancak yaşanır vallahi. Doktora gitmeden hallettiğim nadir rahatsızlıklarımdan birini yaşadım o gece.
Diş ağrısından tut, karın ağrısına kadar çoğu şeye, çok şükür, dayanabilirim ama baş ağrısı felaket. Acayip oluyor insan. Şuur muur kalmıyor.

Son olarak anladım ki havaya aldanmamak gerekiyor, hele de mevsim değişim zamanları ... ( yaz başlangıcı gibi )
"Sürekli baş ağrısı, göz sorunu ve kusma" sorunu ile ilgili bazı adresler:
  1. Başağrısı deyip geçmeyin
  2. Sürekli Baş Ağrıları Göz Hastalıklarını İşaret Ediyor
  3. Baş ağrısı
  4. Çok şiddetli baş ağrısı ve bulantı asla ihmale gelmez

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright 2009-2013 © trksh.org - Takip eden geride kalır.
Gizlilik
Teşekkürler bloggerthemes.net